Anasayfa / Kategori / Türkçe Yamalarımız / Life is Strange: Before the Storm – Türkçe Yama

Life is Strange: Before the Storm – Türkçe Yama

065e304e93af0d2df930715c736eebd5

Life is Strange: Before the Storm – Türkçe Yama

proje yöneticisi

Enes Kaşıkçı

çeviridurumu

Menü: %100

Altyazı: %100

programcılar

Gökhan Atış

testekibi

Enes Kaşıkçı

Gökhan Atış

çevirmenler

Enes Kaşıkçı

Gökhan

Atış

kurulum

indir

Yamayı İndirmek İçin Tıklayınız.

önemlinotlar

Episode 2’ye sahip kullanıcılar Türkçe Yamayı kurmadan önce “Life is Strange – Before the Storm_Data” klasöründeki “sharedassets1.assets“dosyasının yedeğini alsın. Daha sonra Episode 1’e ait Türkçe Yamayı kurduktan sonra yedeğini aldığınız “sharedassets1.assets‘i aynı yere kopyalayıp, dosyayı değiştirin.

 

21706449_10213915701665134_19728663_o

21767129_10213915701505130_2065008102_o

21844154_10213915701585132_923151235_o

21844321_10213915701545131_988509645_o

Hakkında Sadık Kılıç

Hacettepe'de okuyan, teknoloji meraklısı, oyun bağımlısı, Galatasaraylı Technogame.net yazarı. İletişim: sadikkilicc@gmail.com
  • elif

    merhaba, bende episode 2 var fakat bahsedilen dosyanın içerisinde sharedassets1.assets adlı bir dosya yok?

  • Mert

    tüm epsiodeler dahil mi

  • Mustafa Tuncay

    @0x21106:disqus yeni çıkıcak life is strange oyununu çevirecekmisiniz

    • Ayhan

      araştırdım biraz ama dil dosyalarını açacak araç daha çıkmamış çıkarsa büyük ihtimal çeviririm

    • Ayhan

      biraz araştırdım bu linkten türkçe yama yapan başka bir arkadaşın konusunu takip ede bilirsin benden kat kat öndeler

      linkteki donanimhaber’den sonra boşluğu silip arama yerine yaz bu kadar <3

      https://forum.donanimhaber .com/the-awesome-adventures-of-captain-spirit-turkce-yama-calismasi-baslandi–133553329

  • Madara Uchiha

    Acaba bu indirdiğimiz tüm epsodelerin mi yoksa ep1 mi diğerlerini de indirmemiz gerekiyor mu ve elinize sağlık sayenizde oynayabiliyoruz.

  • Kutay Sarigollu

    Merhaba bütün bölümlerin olduğu tek bir yama indirme dosyası linki var mıdır? Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar.

  • Ayhan

    Life Is Strange Before The Storm Farewell bölümünün türkçe çevirisi bitti

    bütün episodelarla birlikte bonus episde da dahildir çeviriye

    hataları olacaktır kusuruma bakmayın

    kurulum bilgileri rar dosyasında verdim boyut 1mb dir

    https://mega.nz/#!mE8kiRiQ!wxfk8O3DiCzfLOs2-QtkGv_D-EZ5qCK-9ajrIQxLsQs

    • oray filiz

      adamsın kardeş eline sağlık deneyeceğim :)

    • Resul Güler

      bu Episode 1 2 3 bunların hepsinin olduğu bi indirme linki varmı

    • Emre Çakıral

      Link kırık

    • Onur Yılmaz

      Life Is Strange Before The Storm Farewell oyunun Codex sürümünü indirdim. Yamanızı yükledikten sonra oyun başlarında kulübe girerken ‘patronun kim’ seçimini yaparken donuyor ve oyun ilerlemiyor. Bu hatanın çözümü var mıdır?

    • Mert

      link kırık

  • Adem Karaman

    farewell dlcsinin çevirisi bittiyse atabilir misiniz linkini ? Bitmediyse ne zamana biter ?

  • Ayhan

    bonus episode farewell’i çevirmeye başladım takipte kalın

    • Önder Mahir Yaşrin

      Bir sorunum varda bana yardım ederseniz sevinirim episode 3 ü ben türkçe yapamadım sizde eğer yama varsa atabilir msiniz?

    • Ayhan

      birkaç saate yayınlayacağım pusuda kalın

      • Necati Sevgi

        ne zaman paylaşılacak acaba ??

        • Ayhan

          yukarda paylaştım

  • Çağlar Özel

    Episode 3 dahil mi?

  • Efekan CANDAN

    Farewall diye bonus bir bölüm çıktı acaba çevirecek misiniz?

  • Yavuz Şimşek

    merhaba episode-1 ilk bölümlerde odasından çıkıp annesinin yanına gidecekken takılıyor öyle devam etmiyor neden acaba

  • Alptekin

    ADAMSIN KARDEŞİM EYVALLAH ALLAH RAZI OLSUN

  • Tugay GÜlce

    Steamden oyunu yükledim ama yamayı kurduktan sonra söyle bi hata veriyo;
    The game crashed.
    The crash report folder named “2018-01-22_120144” nest to game executable.
    It would be great if you’d send it to the developer of the game!
    sharedassets1.assets dosyası yüzünden öyle açılmıyo sanırsam bi çözümü varmı?

  • jxjs msms

    viktoryaya telefondaki mesajda (çevirmen : sensin kaltak amq ) yazmışsın gül gül öldüm 😀

    • Ayhan

      😀

  • büşra

    ya ben kuramadım :(

  • Abbas

    bende 3 episode var bunu yüklersem full türkçü mi olacak?

    • Barış Savaş Kalyon

      Allah korusun türkçü olmasın türkçe olacak

  • Fatih cansız

    çeviri sorunsuz :d elerine sağlık 😀

  • Ayhan

    Episode 3 100% Çevirisinin ilk versiyonunu bitirdim hataları olacaktır
    onuda ayhan2015007@gmail.com email hesabıma bildire bilirsiniz iyi
    eğlenceler
    https://1drv.ms/u/s!ApOQ-tJ

    • Özgün Arı

      Oha sonunda ayayaya indiricem simdi kizlarlarada haber veriyim ❤❤❤

    • Mert Meral

      Ne desem bilemiyorum gerçekten senin gibi iyi yürekli insanlarda varmış. Kaç gündür bekliyordum gerçekten o kıymetli vaktini ayırıp çevirdiğin için çok teşekkürler

      • Ayhan

        Teşekkürler iyi oyunlar :))

    • cihat

      sağolasın yılbaşından sonra çıkıcak diye üzlmüştm yılbaşına episode 3 ü oynayarak gireceğim sayende

      • Mert Meral

        bende aynı şekilde yılbaşını bekliyorum. Baya ağlıyacağım gibime geliyor:D

    • YKC

      ADAMSIN ADAM ELİNE SAĞLIK

      • Ayhan

        iyi oyunlar kanka

        • Onur Özkara

          Kanka sen varya adamsin adam.10 senelik Külüstür bilgisayarda zar zor oynuyorum ama Sizin gibi adamlar sayesinde Türkçe oynayabiliyorum.Isterseniz translaten cevirin farketmez.Adamsiniz siz

          • Ayhan

            İyi oyunlar :)

    • Erdem Yuksel

      kanka şu minecraft story mode 7 yide türkçele oynamiyom varya kaç ay oldu adamlar yarıda bırakmıslar 😀

    • Önder Mahir Yaşrin

      Abi nasıl kurucaz ya ben beceremedim kurmayı senin attığını?

    • ຮ⍲ℵℵຮ

      Yama Bütün bölümleri içeriyor mu

      • Ayhan

        evet

  • Mert Meral

    Kardeşim bilmiyorum bunu okuyormusun ama gerçekten son episode kalmış sana zahmet olmazsa şunuda bir çevir kaç gündür ben bu oyunu bekliyorum.):):):)

  • Samet Çomak

    Merhabalar. Umarım en kısa sürede episode 3’ü de çevirebilirisiniz.

  • Caner

    Abi episode 3 lütfen çevirin

  • YKC

    elinize yüreğinize sağlık çok ama çok teşekkürler bu ekibin şanına birde ep3 ü çevirmek yakışır :)

  • Ayhan

    Ep 3 çıktı dil dosyalarını aça bildiniz mi acaba?

    • Özgün Arı

      tool dosyasıyla metinler tekrardan açabiliyor.

      • Ayhan
        • Özgün Arı

          bende hikaye 3 dosyasından birkaçaçı nı yardımcı olmak için çevirmeyi düşündüm de kabul edilmez diye başlamadım :)

          • Ayhan

            ben kendim için yapıyorum oyuna daha başlamadım hepsi bitince başlayacağım 😀 hemde ingilizce birazcık gelişmiş oluyor

          • Özgün Arı

            çevirine baktım iyi kötü değil.
            belki ben çeviri yapmam tam olarak türk değilim ve Türkçem biraz kötü gibi

          • Özgün Arı

            çevirine baktım cidden çok iyi özellikle global dosyasını o kadar hızlı çevirmen hoşuma gitti. belki ben çeviri yapmam tam olarak türk değilim ve Türkçem biraz kötü gibi

          • Ayhan

            oncelikle saolasin motivasyon verdin bana ve bende Azerbaycan türküyüm yani bunlar seni sınırlamasın yapmak istiyorsan yardımcı olurum

          • Özgün Arı

            sabah sıkıldığım için oturup 2ci bölümü Türkçe çeviri yaptım biraz internetten yardım aldım ama kötü olamış bakmak istersen diye link
            https://yadi.sk/d/w_ZgwIH83QuK6n

          • Ayhan

            samimi olmuş ellerine sağlık :)

          • Özgün Arı

            teşekkür ederim :)

          • seçmeler

            merhaba ayhan bi konu hakkında yardım alıcaktım üstte paylaştığın tool her oyun için olurmu mesela ben call of duty ww2 yi çevirmeyi düşünüyorum o toolla cevirebilirmiyim bilgilendirirmisin beni

          • Ayhan

            malesef hayır. ama dediğin oyunun toolunu xentax diye bir forum var oradan aratarak bula bilirsin

    • Erdem Yuksel

      kanka çevirdinmi gerçek episode 3 😀

      • Ayhan

        birkaç dosya kaldı biraz hata yapmışım çeviride sabahtan onları ayıklıyorum

    • Özgün Arı

      Ben bu hikayeyi sabirsizlikla bekliyordum sinav haftasi diye oynamadim ve spoiler almamak icin ceviriden vaz gectim senin cevirini bekliyorum ❤

      • Ayhan

        <3

        • Özgün Arı

          demin yükledim sayende yarısına kadar oynadım seviliyorsun <3 ( birde yamayı tamamen ne zaman bitirirsin ?)

          • Ayhan

            Okul beni tahminimden daha çok yavaşlatıyor elimden geleni yapıcam tahminim 2 güne hazır olur

          • Özgün Arı

            Yok sorun degil yeterki ciksin ama 2 dersek yilbasina dusuk bir moralle giricez 😀

          • Ayhan

            😀 işe koyulayım da çabuk bitireyim 1317 satır kaldı

          • Özgün Arı

            yinede fazla. yardıma ihtiyacın olursa söyleyebilirsin 😀

          • Ayhan

            :) teşekkürler sakarlığım sonucu 200 kadar satır daha arttı yalnışlıkla çevirdiğim dosyayı sildim

          • Özgün Arı

            neyse ya acele etmene gerek yok zaten hızlı ilerliyorsun :)

        • YKC

          Ayhan reis dört gözle bekliyoruz acele etme ama çevirecem diye de dersleri aksatma :))

          • Ayhan

            galiba 4 saate falan çeviri biter sonra test aşamasına geçicem yarın akşama hazır olur diye düşünüyorum

  • Mete Sormaz

    Umarım Episode 3’ü de çevirirsiniz.Emekleriniz için teşekkürler…

  • Mehmet Ali Güzel

    episode 3 içinde yama yapmanızı umuyor, emekleriniz için teşekkür ediyorum;iyi çalışmalar dilerim.

  • Berkay

    episode 3 ne zaman gelir?

  • Zahid Abaszade

    kardewim emeginize saglik.bu arada episode 3 icinde turkce yama cikacakmi?

  • BeAsTMASTER

    yama linkinde bir şey bulunamadı diyor bir yardım eder misinz

  • Adilcan Ayyıldız

    windows defender yamada trojen buluyor ?

  • Atakan Sarpkaya

    Kardeşim ya söylediğin zaman diliminde yakayı çıkar yada hiç belirli bi zaman dilimi koyma

    • Enes Kaşıkcı

      Birader çeviri çıkalı 2 gün oluyor.

      • Atakan Sarpkaya

        Haa haberi vahiy yoluyla alacağım yani ? Teşekkürler

        • Enes Kaşıkcı

          😀 neyse

          • Atakan Sarpkaya

            Kusura bakma kardeş öyle dediğime bakma türkçe yama yapanlara saygım sevgim sonsuzdur yeniden teşekkürler…

  • Cihan Bağlama

    1 haftaya kalmaz çıkar dendi 8 gün oldu yama yok daha etraftan spoiler göre göre bi hal olduk nerede kaldı yama

    • Furkan Eroğlu

      Dostum bence bu yaptığın çok yanlış yakında geleceğini söylemiş zaten sabretmek lazım ücretsiz olarak yayınladıkları yamaya karşı bimiyorum ama tavrın yanlış biraz daha sakin olmalısın . Ayrıca bir tavsiye vermek istiyorum madem bu kadar sabırsızsın ingilizce öğrenmeye çalış oyun çıkar çıkmaz oynarsın :)

    • Enes Kaşıkcı

      Bilmem nerede kaldı?

  • Fatih cansız

    ep 2 ne durumda

  • Bal Porsuğu

    Kardeşim yakında derken bir zaman dilimi belirtsen daha iyi olur

  • Cihan Bağlama

    yeter be yeter nerde kaldı bu yama

    • Enes Kaşıkcı

      ??

  • Özgün Arı

    Yama ciksin artik :'(

  • Ahmet Eren Aktaş

    ep 2 ne zaman

    • Enes Kaşıkcı

      Yakında.

  • Ipek Kurtuldu

    Episode 2 ne zaman çıkacak ? :(

    • Enes Kaşıkcı

      Yakında…

  • Fatih cansız

    ep 2 % kaç elinize sağlık

    • Enes Kaşıkcı

      %98. Teşekkürler…

  • Emre_sedef

    Ep2 çevirisi % kaç bu arada elinize sağlik

    • Enes Kaşıkcı

      %98. Teşekkürler.

  • Ata Can Yıldız

    Episode 2 ne zaman çıkacak

  • Can Başkaya

    şimdi tahmini yama ne zaman çıkar

  • dolunay .metin

    Welcome.to.Hanwell oyununa türkçe yama lütfen bu oyuna yapılmazsa yazık olur

  • Bal Porsuğu

    episode 2 ne durumda çıkacak mı

  • Cihan Bağlama

    bekliyoruz

  • Ahmet Eren Aktaş

    Ep2 çevirisi % kaç bu arada elinize sağlik

    • Ayhan

      aynen soylenirse cokguzel olur

    • Emre_sedef

      Aynen bilgi verirseniz seviniriz

  • Sam Thiyong

    Merhaba. Dil dosyalarında global dosyasını episode 2’ye göre uyarladım sizin episode 1 çevirinizi kullanarak. Çünkü episode 2’de bazı bug’lar oluşuyordu 1. episode çevirisi ile oynamaya devam edince. (Mesajlaşmalar, bölüm başlangıcındaki önceki bölüm özetinde vb.) Ayrıca sahne 1 ve 2’yi Türkçe’ye çevirdim. Henüz bu kısımları tamamlamadıysanız dosyaları gönderebilirim zaman kazanmanız açısından. @eneskasikci:disqus

    • Enes Kaşıkcı

      Merhaba, evet global dosyası birleştirildiği için sorunlar çıktı. Yeni bir düzenleme yayınlamak yerine en kısa sürede Episode 2 ‘ yi bitirip, sorunları kökten çözmeyi daha uygun gördüm. Sahne 1 ve 2’yi geçtim, sona yaklaştım sayılır. Teşekkür ederim yine de teklifin için.

  • Cihan Bağlama

    bekliyoruz

  • Burhan Eraltın

    oyunun dil dosya uzantısı çok ilginç, .lsb
    ultra edit vb. programlar kullandım açmak için, ama bir türlü açamıyorum. dil dosyalarını açmak için hangi programı kullanıyorsunuz öğrenebilir miyim?

    • Sam Thiyong

      Ne yazık ki dil dosyaları okunabilir veya yazılabilir bir uzantıya sahip değil. Büyük ihtimalle Deck Nine’ın kendi oluşturduğu bir uzantı bu. Yani kendiniz yazmadığınız veya .lsb dosyalarını açmak için özel olarak yazılmış herhangi bir programa sahip olmadığınız sürece işlem yapamazsınız. İngilizce kaynaktan sadece Before the Storm’un çevirisiyle ilgili araştırma yaparak bulabileceğinize inanıyorum.

      • Burhan Eraltın

        Teşekkürler

  • http://steamcommunity.com/id/EpicScream Epic

    Episode 2 bekleniyor <3
    Episode 1 yaması gerçekten güzeldi Ellerinize sağlık

  • Özgün Arı

    yamayı bekliyorum hemen çıksın <3

  • Murat

    South Park The Fractured But Whole türkçe yama beklıyoruz

  • Emre_sedef

    EPİSODE 2 ÇEVİRİSİNE NE ZAMAN BAŞLARSINIZ BU ARADA İYİKİ VARSINIZ SAYENİZDE TÜRKÇE OYNUYORUZ ANLIYORUZ

    • Enes Kaşıkcı

      Başladım, 1 haftaya kalmaz çıkartırım diye umuyorum.

      • Emre_sedef

        İNŞALLAH BEKLİYORUZ KOLAY GELSİN

        • Erdem Yuksel

          abi dahada çok çeviri yap diye sana bağış yaparım 5tl benden
          millettde böyle böyle bagıs yapsın on numara iş olur sanada pardon enes kaşıkcı 😀

        • Enes Kaşıkcı

          Eyvallah, teşekkürler.

      • Erdem Yuksel

        bi dahada çok çeviri yap diye sana bağış yaparım 5tl benden
        millettde böyle böyle bagıs yapsın on numara iş olur sanada

        • Enes Kaşıkcı

          5 tl çok…

          • Recep Kılıçarslan

            😀

  • Batuhan Tunar

    Hocam South Park The Fractured But Whole türkçe yama beklıyoruz

  • Deniz

    Hocam ep2’nin tr yaması yaklaşık olarak ne zaman çıkar?

    • Enes Kaşıkcı

      Belki 3 gün sonra, belki de 1-1,5 hafta. Psikolojime bağlı :)

  • Ahmet

    Bölüm 2 nin tr yaması ne zaman çıkar ?

    • Enes Kaşıkcı

      Belki 3 gün, belki 1-1,5 hafta. Psikolojime bağlı :)

  • Mehmet Ocak

    hocam ep2 çıktı çevirecekmisniz ?

  • Erdem

    Gerçekten çok teşekkür ederim. Karşılık beklemeden emek verip uğraşıyorsunuz. Bizleri mutlu ediyorsunuz. Dünya dönüyorsa sizin gibi güzel insanlar hatrına dönüyor.

    • Enes Kaşıkcı

      Biz de teşekkür ederiz. Senin gibi insanlar bu işi yapmamızı kolaylaştırıyor :)

  • Fatih

    2. Bölümün çevirisi yapılacak mı?

    • Enes Kaşıkcı

      Yapılacak.

  • Mrs Wimmy

    acil kredi? temas ose.kredi@gmail.com

  • Mustafa Tuncay

    Yamanin eksik oldugu dogru mu yada translate den cevrildigi

    • http://steamcommunity.com/id/EpicScream Epic

      Ben oynadım varsa sadece bir kaç yerde anlamdıramadığım yer vardı ki, Life is Strange ile karıştırıyor olabilirim 😀 Ama güzel çeviri (Büyük ihtimalle İngilizce şakaları anlamadım 😀 Hiç anlamıyorum onları)

    • Sam Thiyong

      Oyunda çok ince mesajlar var. Ve bu mesajlar neredeyse sadece İngilizce dilinde söylenince anlaşılabilir oluyor. Yani bir nevi İngilizce ile yazılmış kafiyeli bir dörtlüğü Türkçe’ye çevirince anlamından eser kalmaması gibi. Buna rağmen bence iyi bir iş çıkartmış ekip.

  • dolunay .metin

    BİR RESİDENT EVİL 7 TÜRKÇE YAMASI ÇEVİRECEK DELİKANLI ÇIKAMADI TÜRKİYE SONRA DİYORLA RBİZ BUYUZ BİR ŞUYÜZ

  • Samed “Hiroshi” karatutlu

    Dosya da virüs var TRUVA ATI DİKKATTTTTTTTTTTTTTT

  • Samed “Hiroshi” karatutlu

    link te sorun mu var acaba dosya iniyor ama gözükmüyor masa üstünde

  • Mustafa Tuncay

    translatanerin çevirisi değil değil mi değil değil mi

    • Karaktersiz Kedi

      Yamanın taner saydamla bir ilgisi yok

  • Ercan Acar

    Teşekkürler

  • War Horsemen

    technogame ekibine ve türkçe yamayı hazırlayanlara sonsuz teşekkürler.yalnız sizi google nin iki yüzlülüğü konusunda uyarmalıyım.oyunun ismini ve yanına türkçe yama yazıp arattığınızda google salağa yatıyor saçma alakasız siteleri açıyor.bu konuda alabileceğiniz önlemler için sizleri bilgilendirmek istedim.iyi çalışmalar.

  • Defne Duman

    arşiv bulunamadı uyarısı alıyorum yardımcı olabilir misiniz

    • Enes Kaşıkcı

      Yükleme klasörünü masaüstü olarak belirtip, masaüstüne çıkan klasörleri oyunun yüklü olduğu yere atıp dosyaları değiştirmeyi dener misin?

  • Oğuz Yamaner

    Oyunun şuan sadece 1 bölümü var dimi diğer bölümler aydan ayamı gelecek

  • Berat Darıcı

    Deluxe Edition’da bulunan fazladan bölüm de çevrilecek ya da çevrildi mi?

    • Enes Kaşıkcı

      Hangi bölümden bahsediyorsun?

      • Berat Darıcı

        Deluxe Edition satın alındığında fazladan bonus bölüm verilecek denmişti. Henüz oyunu satın almadım o yüzden doğrulayamıyorum. Şurada da yazmakta. http://trimhaber.com/yazi/oyun/life-is-strange-before-the-storm-20-dakikalik-oynanis-videosu-333064

        bu bölümün çevirisi yapılacak mı diye merak ettim? Eğer yapılmayacaksa düz versiyonu alacağım.

        • Karaktersiz Kedi

          Oyunun şu ana kadar 1 episode’u çıktı. 2. ve 3. episodelardan sonra çıkacak bonus bölüm.

        • Enes Kaşıkcı

          Oyunda baştan-sona olan her yer çevrildi. Bir bölüm kaçırdığımızı sanmıyorum. Kaçırdıysakt ise 1 gün içerisinde yeni sürüm yayınlarız.

        • Yusuf Akgün

          bonus bölümü episode 3 le beraber yayınlanacak bu bölümde fazladan + 1 kıyafet var deluxe versiyonunda

  • Sercan dağlı

    Elinize emeğinize sağlık teşekkürler

  • EMİRHAN METE

    Elinize sağlık. Teşekkürler