Anasayfa / Kategori / Oyun Haberleri / Grand Theft Auto: VI (6) – Çıkış Yapacağı Doğrulandı !

Grand Theft Auto: VI (6) – Çıkış Yapacağı Doğrulandı !

gta-6

Henüz GTA V’ in PC platformuna çıkarmayan Rockstargames GTA VI (6)’ nin çıkacak mı sorularına cevap verdi. Rockstar North’un başkanı Leslie Benzies’nin katıldığı bir  toplantıda GTA VI (6)’ nın çıkacağını doğrulamış bulunmakta. Henüz oyun hakkında bir şeyin kesinleşmediğini söylediler ama GTA VI (6) kesin olarak çıkacakmış ve oyun büyük ihtimal ile Los Angeles, Miami ve New York gibi yerlerde geçecekmiş. Eğer işiniz yoksa şimdide GTA VI (6)’ yı bekleyin…

Hakkında Can Yeniay

Bilgisayar donanımından ve yazılımından anlar. Bilgisayar oyunlarına aşırı ilgisi vardır, en sevdiği oyun GTA serisidir. Rize' de yaşar, Radyo-Tv bölümünü okumaktadır. Siyasetten hoşlanır.
  • Asher Forrester

    Olum sankı pc ye cıksa gidip orjinal alcaksınız bence haklılar cıkarmamakla emek yıyosunuz korsan alarak dahada burda rockstarı kotuluyosunuz

  • ersin.erdinc

    cok haklisin lanetli gemi bu gta 5 yalan oldu gitti pc ya cikarmaya pek niyeti yok bu rocstar dan bir bok olmaz daha gta 5 cikmadi pc ya 6 cikacak diyor

  • Slayer

    o zamana kadar cod 16 gelir

  • Lanetli Gemi

    orda yazan Los Angeles, Miami ve New York gibi yerlerde geçmiycegi gta 6 içi bambaşka bir yer düşündüklerini açıklamışlardı çeviriyi yapan arkadaş yanlış çeviri yapmış haber veriyim dedim :)))

  • ersin.erdinc

    ya bak ne soyleyecem bu rokcstar ya gta 5 pc ya cikarirsin yada seni sikayet ederim arkadaslar ben haksizmiyim sence oyun pc cikmazssa gotune tokati yiyeceksin rokcsstar

  • ersin.erdinc

    ulan amina kodumun rockstar picleri gta 5 cikacak pc diye o kadar bekledik simdi yalan oldu oylemi gta 6 bence hic cikmasin sikerim boyle isi gta 5 cikarmaya niyetleri yok zaten inanmayin bu pic kurusu rockstar avanak

  • puşt

    türkçe olsa iyi olur

  • LEE EVERETT

    Arkadaşlar gta 5 daha pc ye cıkmadı doğru ama gta 6 başka bir tarihe ertelensinmesin bidaha Çıkardığını oyunu oynamam bidahada ismini youtubeye yazmam bunedir arkadaş anca ps4 ps3 xbox one xbox 360 a a cıkarır boh var xbox ps3 pc ye cıkarsan ölürmüsün ? Rockstar games sana sesleniyorum yemin ederim arkadaşlarıma derim siteden üyeliğini aldırırım bak Rocktar sen kimi kandırıyon? söyle bize hani gta 5 pc versionu ? yokmu ozaman Rockstar games bizle kafa buluyo Bak Rockstar acımam senin cıkardığın oyunu oynamam Arkadaşlar bu Rockstar games bizle kafa buluyo hiç adam pc oyuncularını düşenmezmi Rockstar sana diyom bunları akıllı ol! bidahada bizimle kafa bulma

    • sadsadsadadsasd

      sanki duyduya asdasdasdqwe

      • LEE EVERETT

        senin ben da ağzına sıçıyım amk veledi

        • sadsadsadadsasd

          amını siktiğimin salağı burda küfür ediyo orda kurumsal konuşuyo bana velet diyene baksana yaşını sorsan 18 der şimdi 😀 😀

          • LEE EVERETT

            piç veledi yaşımı görsen abi den bana

  • Jon Reyiz

    Daha bismillah 5 pc versiyonu çıksın. Onun dışında new york hariç, miami güzel olur.

  • Doğan

    YA ARKADAŞLAR GTA 6 VİCE CİTY DE GECCEKMİŞ AMA LOS ANGELES OLDU Bİ BAKALIM OYUN GÜZELMİ KÖTÜMÜ AMA ROCKSTAR ONU PC YE CIKARMAZ ÜMİTLENMEYİN GTA V I ZOR CIKTI DAHA 24 MARTTA CIKIO GTA 5 PC VERSİONU DAHA CIKAR CIKMAZ OYUNUMU ALICAKSINIZ TÖBE TÖBE arkadaşlar oyunun cıkmasına daha yada 2016 yada 2017 de cıkar boşuna ümitlenmeyin Rockstar oyunu rüyasında cıkarır gta 5 pc de hiç düşünmüyolar anca ps3 ps4 xbox one xbox 360 a cıkarır mal pc ye cıkarmaz ya amk malı bidaha erteslesin siteden üyeliğimi alcam fuck you rockstar

    • Yağızhan Demirel

      yapalım yapacak bişey yok gardeş

    • Wuld yu wex

      GTA V için de böyle diyorlardı

    • kaan06

      Daha gta 5 Pc ye çıkmadı gta 5 çıksın gta 6 da konsola çıkar ilk sonra Pc ye de çıkarırlar taktik böle her gta oyununda böle

  • Onur Kara

    Başka bir yerde Los Angeles, Miami ve New York de geçmiyecek. Yani zaten o şehirlerde geçtiğini söylüyor. Başka şehirdede geçebilir.

  • Burak Bıldır

    Gta VI’nın Vice sehrinde geciceğini duymustum GTA V de mors harfleri ile 2017 de Tommy reis ile ilgili olduğu yazıyordu yılını bilmem ama sanki doğruluyor gibi bu açıklama :)

    • Can Yeniay

      Hiç belli olmaz 😀

    • Asher Forrester

      Vıce cıty gtanın Miami si ve soyledıgın dogru aynı şekilde bende o gizli yumurtayı gormustum 2017 de tommy gelcek bekleyın felan yazıyo

      • Burak Uzar

        aynen bende görmüştüm o yazıyı ama ben bazı yerlerde oyunun adının “vice city 2” olacağınıda duydum 😀

  • Arda

    Başlığı ters yazmışsınız: IV 😀

    • Can Yeniay

      Düzenledim, ara sıra olur böyle şeyler 😀

  • EmreAtalay

    Rockstar Games’da para için Ubisoft gibi olmasın lütfen. Her yıl bir oyun falan filan. 5 yılda bir çıksın, ama sağlam çıksın. Umarım Ubisoft gibi olmazsın Rockstar Games.

    • Can Yeniay

      Rockstar Games zaten GTA 5′ de yaptığı gibi yapacaktır, en iyisi olana kadar çalışıyorlar.

    • kaan06

      5 Yılda çıkar rockstar öle çıkarıyor her gta oyununu ubisoft gibi değil ubisoft un adamları da çok her sene ac serisi çıkarıyolar ama rockstar ın ona göre az ekibi